tr

Ofis Taşıma

Ofis Taşıma

Vatandaşlar kadar şirketlerin ve kamu kuruluşlarının da taşınma ihtiyacı oluyor. Ofis taşıma ve benzer hizmetler için nakliyecilere başvuruyorlar. En fazla talep sanayinin ve nüfusun fazla olduğu bölgelerde görülüyor. İstanbul, Ankara, İzmir, Bursa, Kocaeli, Adana gibi iller, çok sayıda şirket varlığından ötürü nakliyede başı çekiyor. Yoğun nüfuslu kentlerde hizmet sektöründeki firmaların sayısı da fazla oluyor. Dolayısıyla ofis taşımacılığı için dinamik bir piyasa oluşturuyorlar. Zaman içinde büyüyen veya temsilci açmak isteyen firmalar düzenli olarak büro taşıma ihtiyacı duyuyor.

Ofis Taşıma Firmaları

Firmaların bireysel kişilere göre çok sayıda sorumluluğu bulunuyor. Ofis demirbaşları, evraklar, elektronik cihazlar, ağır sanayi makineleri ciddi maliyetler içeriyor. Bunların taşınması için ofis taşıma firmaları ile temas kuran yöneticilerin titiz davranması gerekiyor. Herkese emanet edemeyecekleri bu ekipmanların usule uygun bir şekilde taşınması büyük önem arz ediyor. Bu cihazlar ofis taşıma şirketleri tarafından zarar gördüğü takdirde nakliye
yaptıran firmalar zarara giriyor. Bu ürünlerle ilgili mal güvencesi sağlayan nakliyecilerse sınırlı sayıda görülüyor.

Büro Taşımacılığı

Şirketlerin sorumluluğu sadece demirbaşlarla sınırlı kalmıyor. Şahıs, Limited veya Anonim Şirketleri; resmi evrakları birkaç sene boyunca saklama yükümlülüğü taşıyor. Büro taşımacılığı için anlaşacakları nakliye firmalarından bunlarla ilgili garanti bekliyorlar haliyle. Bu belgeleri kaybettiklerinde şirketler cezai yaptırımlara maruz kalıyor. Dolayısıyla İstanbul ofis taşımacılığı yaptıracaklarsa kurumsal ve müşterisine karşı sorumluluk bilinci gelişmiş nakliye şirketleriyle çalışmaları gerekiyor. Bu anlamda sektörde isim yapmış Tuzcuoğlu Nakliye ile anlaşan firma yöneticileri kesinlikle mağduriyet yaşamıyor ve evrakları garantiye alınıyor.

İstanbul Ofis Taşıma Hizmeti

Müşterilerimize verdiğimiz değerle, seneler içinde markalaşmış bulunuyoruz. Evden eve nakliye gibi ofis nakliyesi alanında da titiz iş çıkarıyoruz. En başta ekspertiz hizmeti veriyoruz. Uzmanımız fiziken veya Whatsapp üzerinden mülkünüzü inceliyor. Sonrasında gerekli olacak ambalaj, koli ve araçları belirliyor. Büro taşıma için erkenden şirketinize gelerek çalışmaya başlıyoruz. İstanbul ofis taşıma hizmeti için elektronik eşyalarınızı, duvara montajlanmış ürünlerinizi, eşya parçalarınızı söküyoruz. Onları köpüklü kılıflara koyup özenle araçlarımıza yüklüyoruz.

Hassas Eşyalarınızı İncelikle Taşıyoruz

Nakliyemiz daha sonra şirket mobilyalarınızın araçlara yüklenmesiyle devam ediyor. Cam, porselen gibi hassas eşyalarınızı patpatlı naylonlara sardıktan sonra kolilere yerleştiriyoruz. Ofis taşımacılığı için resmi evraklarınızı kilitli kutulara koyuyor, güvenlik tedbirleri içinde götürüyoruz. Hedefe vardıktan sonra mülkünüzü aldığımız şekilde boşaltmaya başlıyoruz. Büro taşıma için daha önce demonte ettiğimiz elektronik ürünlerinizi montajlıyoruz. Ofis nakliyatı esnasında mobilyalarınız çizilmeden ve etrafa çarpmadan yeni ofisinize yerleştiriliyor. Kolilediğimiz hassas eşyalarınızı ise aynı incelikle çıkarıp yönlendirmeleriniz doğrultusunda yerlerine koyuyoruz.

Şehirler Arası Ofis Taşıma

Firma eşyalarınızın yerleştirilmesiyle birlikte büro nakliyesi tamamlanıyor. Şehirler arası ofis taşıma söz konusuysa trafikte son derece dikkatli ilerliyoruz. Nakliye firmaları arasında işimizi donanımlı yapmamızla biliniyoruz. İşletmelere verdiğimiz hizmetler bununla sınırlı kalmıyor. Ayrıca organizasyon firmaları için fuar taşıma faaliyeti yürütüyoruz. Firmalar belli aralıklarla fuarlar düzenlerken bunların taşınması için ofis taşıma şirketleri ile çalışıyorlar. Tuzcuoğlu Nakliye olarak fuar merkezlerinin dekor, aydınlatma, stand kurulum gibi hizmetlerini sağlıyoruz. Bu ekipmanların taşınma ve toplanmasını da gerçekleştiriyoruz.

Fabrika Taşıma

Evden eve nakliyatta olduğu gibi şirketler için de sigortalı nakliyat gerçekleştiriyoruz. İşletmelere verdiğimiz hizmetlerin bir diğerini de fabrika taşıma oluşturuyor. Bu kurumların eşyalarının ticari değerinden ötürü hassas
nakledilmesi gerekiyor. Ağır sanayi makinelerini ilk önce demonte ederek parçalarını köpüklü kutulara koyuyoruz. Daha sonra onları özel asansörlerle nakliye araçlarına götürüyoruz. Yağmur, kar gibi hava koşullarına karşı naylon ambalajlara sarıyoruz. Asansörlü ofis taşıma, işimizi risksiz ve hızlı yapmamızı sağlıyor.

Ofis Eşyası Depolama

Faaliyetlerimizin bir kolunu da eşya depolama oluşturuyor. Ev eşyası, çeyizlik eşya, öğrenci eşyası, yazlık eşyasının yanı sıra ofis eşyası depolama da yapıyoruz. Şirket idareciliği bir dizi sorumluluğu da beraberinde getiriyor. Şirket kurulumu sonrası resmi belgelerin birkaç sene saklanması gerekiyor. Şirket binaları bir müddet sonra biriken evrakları taşıyamaz duruma geliyor.

Firma belgeleri, kaybolma ve zarar görme riski de taşıyor. Bu vesileyle büro eşyası depolama hizmeti için bize başvuruyor şirketler. Biz ise kilitli depolarımızda bu evrakları muhafaza ediyoruz. Resmi belgeler gibi ofis demirbaşlarını, mobilyaları ve elektronik cihazları da depolarımızda saklıyoruz. Tamamını 7/24 güvenlik kameralarıyla koruyoruz.

Ofis Taşıma Fiyatları

Şirketler, bir yerden hizmet aldıklarında mümkün olduğunca maliyetleri düşürmeye çalışıyor. Kar zarar dengesini korumak için ofis taşıma fiyatları konusunda da ucuz firmalara sıcak bakıyorlar. Bu tarz işletmeler profesyonellikten uzak hizmet sunuyor. Eşyalarınızı taşırken gereken özeni göstermiyorlar ve mülkünüz hasar görüyor. Böyle sıkıntılar yaşamamak için ofis taşımacılığı fiyatları öncesinde nakliye şirketlerinin kalitesine bakmanızı öneriyoruz. Tuzcuoğlu Nakliye olarak senelerdir müşterilerimize en iyi şekilde hizmet etme gayesiyle çalışıyoruz. Fiyatlarımızı ise her bütçeye uygun şekilde belirliyoruz.

Ofis Taşıma Hakkında Sıkça Sorulan Sorular

Sigortalı Ofis Taşıma Yapılıyor Mu?

Evet, eşyalarınızı nakliye öncesi sigortalıyor ve oluşabilecek her türlü maddi zararı karşılıyoruz.

Şehirlerarası Ofis Taşıma Hizmeti Var Mı?

Gerek şehir içi gerekse şehirlerarası ofis taşıma gerçekleştiriyoruz. Türkiye’nin 81 iline dağ, tepe demeden hizmet götürüyoruz.

Asansörlü Ofis Taşıma Hizmeti Veriliyor Mu?

Teknolojiyi yakından takip eden bir firma olarak asansörlü ofis taşıma yapıyoruz. Bu cihazlar sayesinde eşyalarınız hasar görmeden taşınıyor.

Ekspertiz Hizmetli Ofis Taşıma Yapılıyor Mu?

Evet, ofis taşıma öncesi ekspertiz hizmeti sağlıyoruz. Uzman personel fiziken giderek ya da eşyalarınızın kameralı görüntüsünü inceleyerek rapor tutuyor. Sonrasında nakliye hazırlığı yapıyoruz.

Ofis Taşıma İçin Sözleşme İmzalıyor Musunuz?

Dileyen müşterilerimizle sözleşme imzalıyoruz. Bu sözleşmede hizmetin nasıl, hangi ekipmanlarla, ne kadar ücret karşılığında gerçekleştirileceği belirtiliyor. Böylelikle her iki tarafın hak ve sorumluluklarını garantiye alıyoruz.

Teklif Formu

    Ziyaretçi Yorumları

    Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

    Whatsapp
    Tuzcuoğlu Nakliyat
    Tuzcuoğlu Nakliyat
    Merhaba. Size nasıl yardımcı olabiliriz?